Banner 980x90

Carnikavas novada pašvaldība meklē komisiju locekļus

Carnikavas novada dome aicina pieteikties uz Administratīvās komisijas locekļu un komisijas locekļa/sekretāra amata vietām, pilsētas informācijas portālam Saulkrasti24.lv pavēstīja Carnikavas novada pašvaldības pārstāvis.

Administratīvās komisijas galvenie uzdevumi:
* izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas;
* kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi;
* sniegt priekšlikumus juridiskām un fiziskām personām par izdarīto administratīvo pārkāpumu cēloņu un to veicinošo apstākļu novēršanu;
* informēt sabiedrību par Administratīvās komisijas pieņemtajiem lēmumiem;
* sagatavot Carnikavas novada domes lēmumu projektus jautājumos, kas ir Administratīvās komisijas kompetencē.

Prasības pretendentei/am:
* vēlama augstākā izglītība, sekretāram - juridiskā;
* pieredze tiesību aktu pārzināšanā;
* stresa noturība;
* labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta.

Pieteikumu (motivācijas vēstuli) ar dzīves aprakstu (CV) aicina sūtīt uz e-pastu: dome@carnikava.lv vai personīgi iesniegt pašvaldības Klientu apkalpošanas centrā Stacijas ielā 5, Carnikavā līdz 2013.gada 10.jūlijam. Tālrunis uzziņām 67993545.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)