Banner 980x90

"Food Union" investē 20 000 eiro jaunā krējuma zīmolā

Publicitātes foto
Publicitātes foto

Piena produktu ražotājs "Food Union" ir veicis skābā krējuma ražošanas tehnoloģiju un procesu uzlabojumus un laidis klajā jaunu produktu sēriju "Meistara krējums", līdz ar to papildinot piena produktu zīmolu "Limbažu piens", aģentūru LETA informēja valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

"Šai līnijai uzņēmums izstrādāja specifisku kvalitātes standartu. Ieviestā procedūra paredz, ka krējumam tiek izvēlēts tikai augstākās kvalitātes piens, kas tiek nošķirots un atsevišķi pārstrādāts. Krējuma raudzēšanai izvēlētas specifiskas ierauga baktērijas, kas veido vēlamo konsistenci, piešķir nepieciešamo skābumu un ļauj saglabāt produkta kvalitāti nemainīgu visā realizācijas periodā," sacīja Staņēvičs.

Jaunais krējums tiks ražots ar 15%, 20% un 25% tauku saturu, savukārt veikalos tas būs pieejams no septembra vidus par īpašu iepazīšanās cenu neatkarīgi no tauku satura.

Kā ziņots, "Food Union" sastāvā ietilpstošais "Rīgas piena kombināts" citu produktu starpā ražo arī pienu un kefīru ar zīmolu "Limbažu piens"

"Food Union" zīmols apvieno divus lielākos piena ražotājus Latvijā AS "Rīgas piena kombināts" un AS "Valmieras piens", kā arī lielāko saldējuma ražotāju Igaunijā - AS "Premia Foods".

Saskaņā ar provizorisko informāciju "Food Union" apgrozījums Baltijā 2014.gadā sasniedza 175 miljonus eiro. Uzņēmumā strādā vairāk nekā 800 darbinieku. Uzņēmuma ražotnes Latvijā iepērk pienu no 400 zemnieku saimniecībām.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)