Pētījums: Internetā visbiežāk iepērkas biroja darbinieki

Saskaņā ar "Gemius" datiem no tiem, kas iepērkas internetā, 32% ir biroja darbinieki vai speciālisti, tehniskie darbinieki vai strādnieki veido 15% lielu pircēju auditoriju, bet augstākā līmeņa vadītāju ir 13% no interneta veikalu lietotāju loka.
Tāpat pētījums atklāj, ka procentuāli lielākajai interneta veikalu klientu daļai - 23% - vidējie neto mēneša ienākumi svārstās no 179 līdz 711 eiro.
Pētījumā izmantoti "gemiusAudience" dati par interneta lietotājiem vecumā no 15 līdz 74 gadiem, kas jūnijā pārlūkojuši internetu no datoriem.
"gemiusAudience" pētījumi tiek veikti, balstoties uz sarežģītu un mūsdienīgu metodoloģiju, kas nodrošina iespēju konstatēt reālo apmeklētāju skaitu, nevis sīkdatnes (cookies) vai IP adreses.