Banner 980x90

"Cido grupai" eksports pērn sasniedzis 21% no kopējā apjoma

Dzērienu ražotāja SIA "Cido grupa" eksporta rādītāji pērn sasnieguši 21% no kopējā pārdošanas apjoma, vislielāko daļu - 63% - veidojot Lietuvā un Igaunijā, Eiropas valstīs - 25%, bet Krievijā un citviet - 12%, aģentūru LETA informēja uzņēmuma ģenerāldirektors Marijus Kirstuks.

Visiecienītākie produkti eksporta tirgos bijuši ledus tēja, kvasa dzēriens, kā arī sulas un nektāri.

Savukārt uzņēmuma ražotais "Lāčplēša" zīmola alus ir pieprasīts valstīs, kurās ir lielas latviešu kopienas, piemēram, Lielbritānijā un Īrijā, bet minerālūdens "Mangaļi" ir iecienīts Krievijā Kaļiņingradas apgabalā.

"Pērn izdevies sasniegt labākos eksporta rādītājus pēdējo gadu laikā, turklāt ņemot vērā, ka ģeopolitiskās situācijas dēļ būtiski samazinājušies eksporta apjomi uz Krieviju un citām NVS valstīm. Izdevās pārorientēties un attīstīt eksportu citos tirgos gan Eiropas Savienībā, gan ārpus tās. Tālākie un eksotiskākie tirgi ir Ķīna, Kanāda un ASV," sacīja Kirstuks.

Uzņēmums eksportē produkciju uz aptuveni 20 pasaules valstīm, piemēram, Zviedriju, Dāniju, Lielbritāniju, Īriju, Vāciju, Poliju, Itāliju, Spāniju, Maltu, Izraēlu, Ukrainu, Krieviju, Baltkrieviju, Azerbaidžānu, ASV, Kanādu, Ķīnu un Apvienotajiem Arābu Emirātiem, Lietuvu un Igauniju.

"Cido grupa" arī turpmāk veicinās eksporta attīstību, regulāri piedaloties starptautiskās izstādēs, kā arī izmantojot VAS "Latvijas attīstības finanšu institūcija Altum" piedāvātās eksporta garantijas.

"Cido grupa" pērn spējusi saglabāt iepriekšējā apgrozījuma līmeni, turklāt rēķinās arī ar vismaz 1% rādītāju pieaugumu, iepriekš informēja uzņēmuma pārstāve Inese Lielpinka.

"Lai gan iepriekšējais gads nesa kritumu Krievijas un Ukrainas tirgos, spējām to kompensēt ar pārdošanas pieaugumu citos eksporta tirgos. Līdz ar to rēķināmies, ka pēc apgrozījuma 2014.gads būs pagaidām visveiksmīgākais, uzrādot vismaz 1% pieaugumu," sacīja Lielpinka.

"Cido grupas" apgrozījums 2013.gadā bija 55,91 miljons eiro, bet peļņa - 2,42 miljoni eiro. Savukārt iepriekšējā gadā uzņēmums strādāja ar 49,41 miljona eiro apgrozījumu un 32 188 eiro zaudējumiem.

"Cido grupa" pērn ieguldījusi vairāk nekā 500 000 eiro uzņēmuma attīstībā, investējot galvenokārt produktu sortimenta paplašināšanā sulu un alus segmentos, kā arī videi draudzīgāka "EcoForma" iepakojuma ieviešanā dabīgajam minerālūdenim "Mangaļi".

"Cido pārtikas grupa" dibināta 1994.gadā. 2006.gadā, apvienojoties ar SIA "Cido logistika", tās nosaukums tika mainīts uz SIA "Cido grupa". Uzņēmuma pamatkapitāls ir 1 117 054 eiro, tas nodarbina 330 darbiniekus.

Kopš 2004.gada "Cido pārtikas grupa" ir Dānijas AS "Royal Unibrew" grupas uzņēmums.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)