Aptauja: 73% atpūtnieku vienmēr aiz sevis sakopj izmantotās piknika vietas

Aptaujā noskaidrots, ka 30% veic uzkopšanu tikai savā pagalmā, savukārt 27% piedalās dažādos citu organizētos apkārtējās vides sakopšanas pasākumos.
"Coca-Cola HBC Latvia" veiktajā pētījumā secināts, ka siltajā laikā piknikā vai pārgājienā vismaz reizi nedēļā dodas 61% respondentu, savukārt 18% aptaujāto to dara reizi mēnesī. Savukārt, izvēloties piknika vietu, 75% respondentu svarīgākais kritērijs ir tīra un sakopta vide.
Tāpat lielākā daļa jeb 81% respondentu atzīst, ka mēslošanu brīvā dabā būtu iespējams samazināt, ja piknika vietās izvietotu vairāk atkritumu tvertņu nekā līdz šim.
Aptauju interneta vidē veica "Coca-Cola HBC Latvia", tajā piedalījās 1025 respondenti.
Pasaules lielākā bezalkoholisko dzērienu ražotāja "Coca-Cola Co." produkcijas izplatītājai SIA "Coca-Cola HBC Latvia" 2013.gadā ievērojami saruka peļņa, liecina "Firmas.lv" informācija.
Uzņēmuma peļņa 2013.gadā bija 14 941 eiro, kamēr 2012.gadā tā sasniedza 714 788 eiro. Tikmēr uzņēmuma apgrozījums 2013.gadā audzis par 10% - no 26,88 miljoniem eiro līdz 29,57 miljoniem eiro.
SIA "Coca-Cola HBC Latvia" dibināta 1992.gadā. Uzņēmuma pamatkapitāls ir 24 637 144 eiro. "Coca-Cola HBC Latvia" pilnībā pieder Igaunijā reģistrētajai "Coca-Cola HBC Eesti" un ir iekļauta Grieķijā reģistrētās "Cola-Cola Hellenic" grupā.