Banner 980x90

"airBaltic" gada beigās sasniedz rekordaugstu punktualitātes rādītāju

Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic 2013.gada pēdējā ceturksnī sasniegusi rekordaugstus 15 minūšu punktualitātes rādītājus - oktobrī 91,7%, novembrī 96,2% un decembrī 93,2%, pilsētas informācijas portālu tīklu Pilseta24.lv informēja AS "Air Baltic Corporation" korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Tie ir labākie airBaltic mēnešu punktualitātes rādītāji pēdējo piecu gadu laikā.

airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) skaidro : "Mūsu prioritāte ir mūsu klienti. Ērts, uzticams un precīzs serviss nozīmē, ka mūsu klienti savlaicīgi ieradīsies uz tikšanos, savienotajiem lidojumiem, vai atgriezīsies mājās pie ģimenēm un draugiem. Esam lepni par stabili augstajiem precizitātes rādītājiem, ko esam sasnieguši savu pasažieru interesēs, kas ceļo no un uz mūsu piedāvātajiem 60 galamērķiem Eiropā, Tuvajos Austrumos, Krievijā un NVS valstīs."

15 minūšu punktualitātes rādītājs decembrī bija 93,2% un norāda, ka 93 no 100 airBaltic reisiem decembrī izlidoja plānotajā laikā vai ar ne vairāk kā 15 minūšu aizkavēšanos.

airBaltic bija pirmā aviokompānija Eiropā, kas 2009.gadā ieviesa laicīgas ielidošanas garantiju. Šī garantija piedāvā papildus ieguvumus tajos retajos gadījumos, kad aizkavēšanās ir notikusi.

airBaltic nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz 60 galamērķiem.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)