69% Latvijas iedzīvotāju lasa komentārus sociālajos portālos

To atklāj pētījumu kompānijas TNS sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu "900 sekundes" martā veiktais pētījums.
Savukārt ceturtā daļa (25%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem raksta komentārus pie sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem.
Kā pilsētas informācijas portālu tīklam Pilseta24.lv ziņo aptaujas veicēji, lielākā daļa (72%) Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā neraksta komentārus pie sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem.
3% iedzīvotāju nav norādījuši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.
30% Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā nelasa komentārus, ko citi lasītāji ir atstājuši zem sociālajos portālos publicētajiem rakstiem, ziņām, attēliem (25% - drīzāk nē; 5% - noteikti nē).
1% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.
30% to Latvijas iedzīvotāju ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem, kuri lasa citu lasītāju atstātos komentārus, ņem vērā šajos komentāros pausto viedokli (3% - noteikti jā; 27% - drīzāk jā).
Tomēr lielākā daļa (63%) to Latvijas iedzīvotāju, kuri lasa komentārus, neņem vērā šajos komentāros pausto viedokli (49% - drīzāk nē; 14% - noteikti nē).
7% iedzīvotāju nav snieguši konkrētu atbildi uz šo jautājumu.
Aptauju pētījumu kompānija TNS veica sadarbībā ar telekompānijas LNT raidījumu "900 sekundes", laikā no 2015.gada 24.marta līdz 26.martam ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 800 Latvijas iedzīvotājus ekonomiski aktīvajā vecumā no 18 līdz 55 gadiem.