Banner 980x90

"Ādažu čipsu" kartupeļu iepirkums audzis par 20%

Foto: Lita Krone/ LETA
Foto: Lita Krone/ LETA

"Orkla" grupā ietilpstošais uzņēmums "Latfood", pateicoties jauna produkta - "katliņčipsu" (kettle chips) - ražošanas sākšanai, kartupeļu iepirkumu gada laikā palielinājis par 20%, aģentūru LETA informēja uzņēmumā.

Kopumā ir saražotas 800 tonnas "katliņčipsu", no kuriem lielākā daļa eksportēti uz Zviedriju, Dāniju, Somiju, Lietuvu un Igauniju.

Pērn kartupeļu iepirkums pārsniedza 15 000 tonnu gadā, un tiek prognozēts, ka tuvāko gadu laikā tas sasniegs 30 000 tonnu. Šāda izaugsme ir plānota, sadarbojoties ar Latvijas kartupeļu audzētājiem, kas spēj nodrošināt labu kartupeļu kvalitāti un čipsiem piemērotas kartupeļu šķirnes.

Kā norādīja "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" Ādažu ražotnes rūpnīcas direktors Sergejs Strogonovs, turpinot attīstīt "katliņčipsu" ražošanu atbilstoši izstrādātajai stratēģijai, kompānija plāno divu līdz trīs gadu laikā dubultot kartupeļu iepirkšanas un produktu ražošanas apjomu.

Kā ziņots pagājušā gada septembrī, "Orkla Confectionery&Snacks Latvija" (tolaik "NP Foods") grupā ietilpstošais uzņēmums Latfood", ieguldot trīs miljonus eiro modernās kartupeļu čipsu ražošanas iekārtās, sāka "katliņčipsu" ražošanu Baltijas valstīs.

Investīciju galvenais mērķis bija attīstīt šo produktu segmentu Baltijā un atbilstoši tirgus līdera pozīcijām kļūt par vadošo arī "katliņčipsu" segmentā. Tas ir Lielbritānijā un Skandināvijā populārs un iecienīts produkts, kura ražošanas process ir atšķirīgs no tradicionālā, tos cepot katlos atsevišķās porcijās saulespuķu eļļā.

"Orkla Confectionery&Snacks Latvija" ir lielākais kartupeļu čipsu un sāļo uzkodu ražotājs Latvijā, ar zīmolu "Ādažu čipsi" ieņemot vairāk nekā 48% tirgus daļu. Uzņēmuma produkcija ar zīmolu "Taffel" tiek eksportēta uz Baltijas valstīm, Skandināviju, ASV, Krieviju, Lielbritāniju, Gruziju, Kazahstānu un Azerbaidžānu.

Jau vēstīts, ka "Latfood" īpašniece ir norvēģu kompānija "Orkla", kura 2014.gada augustā iegādājās arī koncernu "NP Foods". 2014.gada oktobrī "Orkla" pieņēma lēmumu apvienot SIA "NP Foods", AS "Laima", AS "Staburadze" un AS "Latfood" vienā uzņēmumā, kura nosaukums ir "Orkla Confectionery and Snacks Latvija", bet SIA "Spilva" un AS "Gutta" apvienoti vienā uzņēmumā ar nosaukumu SIA "Orkla Foods Latvija".

"Orkla Confectionery & Snacks Latvija" pārstāv šādus produktu zīmolus - "Laima", "Selga", "Staburadze", "Ādažu čipsi" un "Taffel". Uzņēmums eksportē preces uz gandrīz 30 valstīm, tajā kopumā tiek nodarbināti 1330 cilvēki.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)